قصور(خون دل)

میزان اردات مردم به مسئولین در میزان تبعیت مسئولین از فرامین ولی امر است

مرور اسناد ارتباط کروبی با ضد انقلاب و حمایت دول بیگانه از شیخ اصلاحات+چند سوال

پخش مستندی از صدا و سیما کافی بود تا یک بار دیگر جریان ضد انقلاب به هم بریزد و مجبور شود با واکنش‌های مختلف به فرافکنی و تطهیر خود بپردازند.

سایت سحام‌نیوز متعلق به کروبی در تاریخ 8 اسفند درصدد پاسخ‌گویی برآمد و با لحنی افشاگرانه به مخاطبان خود اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک پاسخ مفصلی به این مستند خواهد داد تا اینکه پس از گذشت چند روز پاسخ مفصل این سایت از زبان خانواده کروبی منتشر شد.

محمود زمانی اعتراف کرده که به طور همزمان با سرویس‌های اطلاعاتی غرب شامل آمریکا و انگلیس، اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج از کشور و همچنین جریان داخلی که مربوط به فتنه سال ۸۸ می شود در ارتباط بوده است.

طیف‌های مختلفی از عناصر ضدانقلاب و دست‌اندرکاران آنان که ارتباطی نیز با سران فتنه در داخل کشور داشتند در این فتنه دخیل بودند.

با نگاهی به نامه خانواده کروبی سوالاتی مطرح شود که توجه به آنها نکات جالبی را نمایان می کند، البته رابطه کروبی با عناصر ضدانقلاب مهمترین دلیل برای خارجی بودن فتنه 88 بوده و دور از

چند سوال مهم از خانواده محترم کروبی

در نامه خانواده کروبی آمده است: "رسانه ملی به سفارش دستگاه های امنیتی در برنامه ای آماتور و پر از خطا و اشتباه با عنوان مثلث، اتهام هایی علیه آقای کروبی و مردم معترض مطرح کرد. در این سناریوی نخ نما شده و تکراری اینبار فردی بنام محمود زمانی، متن فیلمنامه ایی را قرائت کرد که بر اساس آن حوادث پس از انتخابات به سازمان های جاسوسی دول بیگانه ارتباط داده شد"
سوال اول: این همه واکنش و دستپاچگی برای یک سناریوی نخ نما و برنامه ای پر ازخطا و اشتباه اتفاق افتاده است؟ و آیا این زلزله و تکاپو در ضدانقلاب برای همین برنامه آماتور و نخ نما است؟
سوال دوم: با این همه ادله و شواهد روشن که یکی پس از دیگری از فتنه 88 رو می شود شما منکر این هستید که فتنه 88 مرتبط با سازمان ها و گروه های ضد انقلاب بوده است؟ چگونه ادعاهای بی پایه و اساس در انتخابات از سوی عناصر فتنه برای شما قابل قبول است ولی این همه سند روشن را نمی بینید؟ چقدر سند برای شما کفایت می کند؟
در قسمت دیگری از نامه به موضوع درخواست پول اشاره شده است: "بر خلاف ادعای مطرح شده هیچگونه کمک مالی در ستاد و یا دفتر از نامبرده دریافت نگردیده"
سوال سوم: از مستند و سند هم که بگذریم آیا سوابق آقای مهدی کروبی در دریافت پول از شخصی مثل جزایری که خود ایشان بدان اعتراف کرده است پذیرش آنکه وی در انتخابات 88 نیز بر مشی خود استوار مانده باشد موضوع عجیب و دور از ذهنی است؟
سوال چهارم: آیا هزینه میلیاردی کروبی در انتخابات 88 قابل انکار است؟
محمود زمانی در مستند مثلث به نقش رابط اشاره میکند " در قضایای سال 88 من به عنوان رابط آقای کروبی و آقای اردشیر امیرارجمند به عنوان نماینده آقای موسوی به عنوان رابط با خارج از کشور و اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بودیم من در داخل مرتب با آقای کروبی ملاقات می‌کردم و نظرات اپوزیسیون خارج از کشور را به ایشان منتقل می‌کردم و همچنین نظرات ایشان رو به آنها ، ملاقات‌های من با آقای کروبی کاملاً در یک فضای خصوصی برگزار می‌شد".
سوال پنجم: آیا ارائه سند سازماندهی و حضور تقی کروبی فرزند مهدی کروبی در جلسات گروهک های تروریستی و برانداز به همراه اردشیر امیر ارجمند گواهی بر ادعای فوق نیست؟+سند

(سند حضور گروهک تروریستی منافقین ، توده ، فدایی خلق،سلطنت طلب ، تقی کروبی و اردشیر امیر ارجمند)

(سند جلسه مشهور به 7 اسفند در پاریس برای رفع حصر سران فتنه و حضور تقی کروبی فرزند مهدی کروبی)

سوال ششم: آیا بیانیه 14 فوریه ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حمایت از موسوی و کروبی افشای روابط پیچیده فتنه با خارج از کشور نیست؟

(سند حمایت صریح سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از سران فتنه)

خانواده کروبی در نامه اعتراضی به پخش مستند به موضوع قتل های زنجیره ای اشاره کرده است که ارتباط آن با مستند مثلث معلوم نیست و برای اثبات ادعای خود خاطرات چاپ نشده مهدی کروبی را عنوان نموده است  که یکی از مسئولان وقت وزارت اطلاعات با پدر آنها دیداری داشته و برای مدیریت بازتاب قتل های زنجیره ای با پدر آنها مشورت کرده است.

خوب است بدانید حوزه مشورت در ارگان های امنیتی با بالاترین رتبه در آن سازمان صورت میگیرد و این مرسوم در همه کشورها است و نهایتا موضوع در شورای امنیت ملی مطرح می گردد.

سوال هفتم: آیا وزارت خانه فخیم و با درایتی مانند وزارت اطلاعات طرف مشاوره خود را رییس وقت مجلس میداند (مهدی کروبی)؟ آن هم مجلس ششم!
سوال هشتم: صحت این خبر همانند ادعای پدر شما مبنی بر تجاوز در زندان است؟
سوال نهم: آیا از پدر خود پرسیدید چرا به خاطر ادعاهایی از این دست سوژه رسانه های بیگانه و ضد انقلاب شده است؟
سوال ...
در پایان و جمع بندی سوالات ، به گوشه ای از خیانت و جنایت سران فتنه اشاره میشود که هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد امید است دستگاه قضا با رسیدگی سریع به جرایم آنها باعث خوشحالی مردم شود.

شایعه تقلب و سازماندهی اغتشاش بعد از انتخابات، شایعه تجاوز در زندان های ایران بدون اینکه یک برگ سند ارائه شود، همراهی با جریان های ضد انقلاب و دولت های استکباری، پیوستن به فتنه گران و حمایت مالی و معنوی از آنان در ایام فتنه، شرکت در فراخوان ضد انقلاب مانند 13 آبان 88، شرکت در مراسم درگذشت آقای منتظری در قم و دستاویز قرار دادن آن برای اقداماتی عیله نظام، تمجید و حمایت از فتنه گران در روز 6 دی ماه 88 (عاشورای 88)، فراخوان 25 بهمن 89 و همراهی با تمام گروه های تروریستی و برانداز، دعوت به آشوب و اغتشاش و ناآرامی در تهران، تهیه خوراک تبلیغاتی رسانه های اسراییلی و آمریکایی، سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور کاهش قدرت منطقه ای و جهانی قسمتی از جنایت و خیانت سران فتنه بوده است که بد نیست مستحضر باشید مستند مثلث فقط بیانگر گوشه ای از خیانت سران فتنه به امام، انقلاب و ملت ایران است.

ای کاش پدر خانواده کروبی حرمت امام و لباس روحانیت را حفظ می کرد تا مضحکه و دستاویز دوست و دشمن نشود.

+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:امریکا+خیالات+توهم+خیانت+اسراییل+کروبی+فتنه+موسوی+88+خاتمی+مثلث+نفوذی,ساعت 15:13  توسط احمد 

وقتی دولت جنایتکار در حمایت از جنایتکاران بیانیه صادر میکند+سند

بوش، چنی، آلبرتو گونزالس مشاور کاخ سفید و سپس وزیر دادگستری وقت اوایل سال جاری میلادی به دلیل صدور دستور جنگ‌های عراق و افغانستان و نیز صدور اجازه به نیروهای امریکایی از جمله نیروهای نظامی و سازمان سیا برای انجام شکنجه و دیگر جنایات جنگی و عدم مجازات آن‌ها، به ارتکاب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت متهم شدند،مساله این است که در حال حاضر بر اساس منشور سازمان ملل و حقوق نورنبرگ اوباما و هولدر خود به دلیل پوشش جنایت‌های جنگی دولت پیشین و مقام‌های نظامی و عدم پیگرد چنین تخلف‌هایی، خود به ارتکاب جنایت جنگی متهم هستند.

 ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دولت اوباما در بیانیه 14 فوریه از سران فتنه دفاع کرده است و خواستار رفع حصر آنان شده است وقتی قوه قضاییه به درخواست مردمی 9 دی با اغماض مینگرد دو اتفاق پدید می آید اول اینکه سخنگوی کشوری که مرتکب تمام جنایات بشری در عالم شده است  برای ایران خط و نشان میکشد و دوم اینکه سران فتنه و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور برای تطهیر فتنه هر کاری انجام میدهند.

+ نوشته شده در  چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,ساعت 3:33  توسط احمد 

شبکه نوری زاده جاسوس می پذیرد/ کار از مهاجرانی پول از آل سعود

سرویس سیاسی مرصاد-سیزدهم بهمن ۱۳۹۱، تلویزیون فارسی زبان دیگری به جمع تلویزیون های ضد انقلاب که از بیرون کشور برای ایران و جهان برنامه پخش می کنند، افزوده شد. شبکه تلویزیونی ایران فردا به مدیریت علیرضا نوری زاده روزنامه نگار فاسد و فراری، برنامه خود را آغاز کرد.

تلویزیون ضد انقلابی "ایران فردا" که محل خود را در لندن تعیین کرده است، در ساعت سه و نیم عصر به وقت لندن، هفت شامگاه ایران، برنامه خود را در این روز با یک پخش آزمایشی نیم ساعته، آغاز کرد.

وطن فروش خائن علیرضا نوری زاده مدیر تلویزیون ایران فردا

شامگاه چهارشنبه دوم بهمن ماه 1391 علیرضا نوری زاده در تلویزیون "ایران فردا" ظاهر شد و به قول خودش شیوه های جدید ارسال خبر (جاسوسی) برای این شبکه را آموزش داد، نوری زاده از فتنه گران داخل کشور درخواست کرد برای شبکه او فیلم، عکس و حتی خبر تهیه کنند و اصرار داشت نیازی به کیفیت نیست.

او سعی کرد با طرح صیادان خبر و عکس مخاطبان انگشت شمار را تحریک به جاسوسی کند، عمده درخواست او برای ارسال خبر در زمینه نارضایتی عمومی، صف پمپ گاز و نانوایی ها بود.

وی وعده داد با افرادی که همکاری مستمر داشته باشند 100 دلار پرداخت خواهد کرد این در حالی است که او برای 10 دلار دست گدایی به سوی اعراب دراز کرده بود. در بین اپوزیسیون تلویزیون ایران فردا مشهور به الجزیره فارسی است.
دستگیری شبکه پیچیده سازمان عملیات روانی انگلستان (BBC)توسط وزارت اطلاعات ضربه سنگینی به جمع آوری اخبار از ایران به دشمن وارد کرده است حال چگونه میخواهد مرتبطین احتمالی خود را از خطر دستگیری محفوظ نگه دارد جای سوال دارد البته نوری زاده واقف است وقتی سربازان گمنام مرتبطین بی بی سی و سازمان های جاسوسی خارج از کشور را شناسایی و در مواقع لزوم دستگیر میکند شناسایی مرتبطین او کار دشواری نیست.
در تلویزیون ایران فردا پست ها تقسیم شده است عطالله مهاجرانی در بخش حمایت از سران فتنه در پشت پرده کار میکند ، لوناشاد اخراجی صدای آمریکا نیامده قرار است از این شبکه برود و سازماندهی مرتبطین و ارتباط با جواسیس در تلویزیون ایران فردا به عهده خانم فرنوش رام افسر موساد است که ارتباط بسیار تنگاتنگی با نوری زاده دارد ، فرنوش در بین همکارانش مشهور به فساد اخلاقی است البته نوری زاده 11 سال پیش در گفتگویی آنلاین با تلویزیون های ضدانقلاب غافل از اینکه وب کم روشن است در مقابل دوربین حرکات زشت و زننده ای انجام داد که بعدها برای او دردسر ساز شد.
فرنوش رام کیست؟

فرنوش رام افسر سازمان جاسوسی موساد (عکس مربوط به 10 سال پیش است)

بنیاد نوروز را یک صهیونیست به نام فرنوش رام که کارمند وزارت خارجه اسرائیل است 15سال پیش تاسیس کرد. فرنوش رام برای تامین مخارج رادیو اسرائیل به کمک دوست پسرش به نام بهمن معالی زاده و جرج هارونیان از یهودیان آمریکا بنیاد پناهجویی نوروز را تاسیس کرده و به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) پول جمع آوری می کند. مادر فرنوش رام در زمان شاه جزء زنان قلعه بوده و معلوم نیست که پدر فرنوش رام کیست. بنیاد نوروز برای کمک به پناهجویان نیست بلکه برای جمع کردن پول به اسم پناهجویان ایرانی و ریختن آن به حساب رادیو اسرائیل است. علاوه بر رادیو اسرائیل بخشی از مخارج تلویزیون ضد انقلاب پارس هم از پول هایی که بنیاد نوروز به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) جمع می کند تامین میشود.
 

فرنوش رام از اعضاء رادیو اسراییل در حال مصاحبه با کانال 2 اسراییل

فرنوش رام جاسوس موساد و از دوستان و همکاران نوری زاده

فرنوش رام  جاسوس موساد در ستایش نوری زاده در وبلاگش نوشت:
با ظاهر شدن علیرضا نوری زاده بر صفحه تلویزیون در استودیویی ظاهراً وسیع و خوش آب و رنگ، او با صدای صمیمی و آشنای خود، در پیامی ده دقیقه ای و دوستانه، از مهر همیشگی خود به ایران گفت.
لحن سخنانش همان شیوه ای بود که همگان از او می شناسند؛ به جای آنکه روزنامه نگاری خشک باشد، همان شاعری است که به خوبی وصف حال می کند و روح و روان ایرانی آکنده از حس همزمانِ اندوه و شادی و امید را با مسایل سیاسی درهم می آمیزد و شرح می دهد و خوب خاطره می گوید و حافظه و حضورذهنی قوی دارد و ...
ضد انقلاب خارج از کشور معتقد است به اینکه نوری زاده از سعودی ها برای تلویزیون ایران فردا پول گرفته است و در صفحه های فیس بوک اکثر سلطنت طلبان عکس نوری زاده با لباس عربی منتشر شده است.

طراحی عکس نوری زاده با لباس عربی توسط ضد انقلاب در فیس بوک

نوری زاده در کنار سر آنتونی پارسونزآخرین سفیر بریتانیا در ایران پیش از انقلاب

+ نوشته شده در  یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,ساعت 16:44  توسط احمد 

شهرام همایون؛ کلاهبردار فرشهای نفیس و مجرم سیاسی تحت پیگرد اینترپل+سند

شهرام همایون در سال ۱۳۳۶ در تهران در یک خانواده نسبتا مذهبی بدنیا آمد مادر او اهل کرمانشاه و پدراو اهل تهران بود.
به گفته خود وی اولین عشق به جنس مخالف را در کلاس اول دبستان به معلم خود تجربه کرده است، پدر شهرام همایون کارمند ارشد بانک بوده  و از قضا سختگیری آن چنانی در مورد شهرام اعمال نمی کرده است.
اولین آشنایی و فعالیت او در یک حزب سیاسی با حزب ایران نوین بوده است که به عنوان خبرنگار مدارس برای پور شریعتی خبر تهیه می کرده است پس از مدتی فعالیت او به عنوان معاون سازمان جوانان حزب در انتظامات انتخاب شد. سمت معاون سازمان جوانان حزب ایران نوین را در سن کمتر از 18 سال احراز کرده است. در سال 1354 که حزب ایران نوین منحل شد او به همراه دوستش بهرام افرهی در حزب رستاخیز فعالیت سیاسی خود را ادامه داد.

شهرام همایون در ضد انقلاب به کلاه برداری مشهور است

او روزنامه بامداد را که اولین چاپ آن با طرح پرچم شیر و خورشید بود در آنسوی مرزها منتشر کرد. او 100 شماره از این روزنامه را منتشر کرد و پس از دعوت ضیاء آتابای مشغول به فعالیت سیاسی مخرب این بار از طریق رسانه تلویزیونی پارس شد. همسر اولش به دلیل اینکه مذهبی بود از او جدا شد همایون در 1370 از ایران به جرم کلاهبرداری فرار کرد او در یکی از مناطق تهران به تجارت فرش نفیس مشغول بود و زمانی که مردم پول های زیادی به او برای کار داده بودند بدون اطلاع از ایران به امارت رفت و از آنجا با کمک دوستان به آمریکا رفت.
در آمریکا با یک کمدین ازدواج کرد و این ازدواج باز هم دوام نیاورد و این بار با یک دکتر که از او 8 سال بزرگتر است ازدواج کرد ، مریم عزیزی نام همسر سوم اوست که به کارهای سیاسی علاقه زیادی دارد و سعی کرده بود در فتنه 88 به ایران خودکارهای دوربین دار ارسال کند که تیم او توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد.

مریم عزیزی همسر سوم شهرام همایون ، پزشک بهایی

سپس شهرام همایون تلویزیون کانال یک را در لس آنجلس تاسیس کرد و جنبشی به نام "ما هستیم" را راه اندازی نمود تا از آن طریق بتواند پول های هنگفتی که از منافقین و اسراییل گدایی میکند را به اسم کمک های مالی مردمی توجیه کند!

عکس هایی که توسط کاربران اینترنت تولید شده است

شهرام همایون در شبکه "کانال یک "عملا مخاطبان خود را به فعالیت های خرابکارانه علیه نظام و اقداماتی از قبیل شعار نویسی روی اسکناس و دیوارها و حمله به مامورین و ... دعوت و تحریک می کرد و این اقدام حقوقی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این شبکه ماهواره ای برای اولین بار است که از سوی اینترپل به رسمیت شناخته شده و بر مبنای آن حکم پیگرد قانونی برای این فرد صادر شده است.

امیر حمید معروف به شهرام همایون تحت پیگرد اینترپل

وی از طریق پلیس بین الملل تحت تعقیب است.همایون متهم است که بینندگان خود را تشویق به انجام اعمال تروریستی کرده‌است اما اف بی آی به شهرام همایون اطمینان داده‌است تا زمانی که در ایالات متحده بماند خطر دستگیری وی را تهدید نمی کند.این بود خلاصه ای از زندگی نامه وطن فروش شهرام همایون که چیزی جز آوارگی و دوری از وطن و البته خیانت را به همراه نداشته است.

+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:شهرام+همایون+سکه+طلا+پرچم+پراید+حمید+احمدی نژاد+معروف+متهم,ساعت 4:47  توسط احمد 

محمد نوری زاد؛ دایه مهربان تر از مادر برای گروهک تروریستی رجوی

به نقل از مرصاد نیوز

محمد نوری‌زاد فتنه‌گری که مدتی است نفاق درونی خود را علنی کرده است در مصاحبه با سایت های ضد انقلاب به موضوع اعدام منافقین در سال شصت و هفت پرداخته و آنرا لکه ننگی!! بر پیشانی نظام دانسته است.
محمد نوری‌زاد زاده ۱۹ آذر ۱۳۳۱ در روستایی در شهرستان شهریار کارگردان، فیلمنامه‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است. نوری زاد از نویسندگان سابق روزنامه کیهان و تا پیش از فتنه سال ۱۳۸۸ از پرشورترین نویسندگان ارزشی بود و مخالف سرسخت جریان نفاق و اصلاح‌طلبان بود.
 

 

محمد نوری زاد در نقش علیرضا نوری زاده

نوری زاد سال 62 بعد از آشنایی از طریق ساخت برنامه تلویزیونی جهاد در بشاگرد، برای مجری گری در برنامه روایت فتح دعوت شد و با هفته ای یک جلسه دو ساعته با شهید سید مرتضی آوینی همکاریش را آغاز کرد و بعد از چند ماه همکاری، اصرار کرد برنامه سریال داستانی "همه با همه" را بسازد و لیکن شهید آوینی به شدت مخالفت کرد ولی وی و برخی از دوستانش با بودجه جهاد کار خودشان را کردند و پس از تولید هم، برنامه غیر قابل پخش تشخیص داده شد و همه آن پول‌ها عملاً به دور ریخته شد!
حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: جاهل را نمی‌بینی مگر در افراط یا تفریط
محمد نوری زاد که بعد از انتخابات 88 به همراه مهدی خزعلی به عنوان مخالفین نظام دست به انتشار مطالبی زدند، این روزها گویا تاریخ مصرف شان تمام شده است.نوری زاد که تصور می کرد با نامه نگاری به رهبر انقلاب می تواند خودش را بزرگ کرده و اعتباری برای خودش جمع و جور کند، آن قدر در مطالب خود، آسمان و ریسمان بافی کرد که این روزها حتی اندک طرفداران باقیمانده خودش را هم از دست داده است.

محمد نوری زاد 1388ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ محمد نوری زاد 1363

محمد نوری زاد در جمع فتنه گران سبز 

محمدتوسلی و علی اکبر طاهری از اعضای نهضت آزادی

دیدار با فتنه گران  ملی مذهبی در سال 1389 

محمد نوری زاد نمایشگاه مطبوعات سال 91

نوری‌زاد از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!
وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: من از همه‌ مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.
محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد ، وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

نوری زاد در کنار نسرین ستوده (وکیل گروه های تروریستی) و دیگر فتنه گران 88

وی در ادامه ارتباط خود با منافقین را با فحاشی به مراجع اعظام تقلید و مسئولین نظام اینچنین علنی می‌کند: "من معتقدم کشتار خاموش سال شصت و هفت لکه ننگی است نه تنها بر پیشانی حاکمان ما، که بر پیشانی تک تک مراجع تقلید ومسئولان و دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس ما الی الابد. آنانی که بخاطر یک لقمه اعتبار، در برابر وقوع این حادثه‌ی خونین سکوت کردند و نام ما را در ردیف هیتلرها و چنگیزها جای دادند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 1:15  توسط احمد